Nem ajánlom

     Vissza    Kezdő         Nem Ajánlom a következőket:

 

Igen szomorúnak tartom, hogy ilyen „rovatot” kell vezetnem!

 

     NAGY Gépműhelyt!

 

     Hullai Krisztián restaurátort!

 

 

Hogy valaki a kecskeméti NAGY Gépműhelybe vigye a veterán motorját fúratni!

 

Leírom, hogy jártam:

 

A 250-es Simson Sport fel újítását végeztem, úgy döntöttem, igaz hogy csak 50ezer kilométert futott a motor, mégis felfúratom, meg csináltatom a főtengelyt. A nagy múltú kecskeméti NAGY Gépműhelyt választottam, a Veteránba hirdetnek, régóta ezzel foglalkoznak, gépészmérnökök! Gondoltam ez kell nekem mindegy, kerül  amibe kerül, az én motorom meg érdemli! El is vittem, igaz nem volt ép közel.

 Minden ment mint a karikacsapás, még hengerfej tömítést is csináltattam két darabot „habár csak egyet kaptam meg belőle” sebaj, kaptam gumírozott parafát karter és szelepfedél tömítésnek. Király! Ja és kaptam még csiszolóport a szelepek becsiszolására. Az árak nem éppen szolidak és az előre jelzettnél úgy 20%-kal többet kértek. Írtam már, hogy nem baj, az én motorom meg érdemli!    

 Boldog voltam végre kész van vihetem haza, haladhatok tovább a felújítással.

 Pár nap múlva mikor a tömítéseket készítettem, kezembe veszem a hengert hogy vágjak alá tömítést. Fel tűnik hogy olyan vékony a henger fala. Meg mértem, 69.5 mm, megmértem az eredeti dugót 67.9 mm.

Előkaptam a táblázatot:

Hát mondom, ez nem lehet igaz, az alapméretes hengert egyből a legnagyobb túlméret fölé, fúrták!

Ja és az új dugó jóval nehezebb, mint az eredeti!

Később még kiderült, hogy a csiszolópor, amit a szelepek becsiszolásához kaptam az kb. 80-as így erre a feladatra alkalmatlan.

 

Hát ezért nem ajánlom senkinek, hogy ide vigye a motorját fúratni!

 

 

 

 

 

 

Hogy valaki balatonfüredi Hullai Krisztiánhoz vigye a motorját bármely okból!

 

 Személyes tapasztalatom szerencsére nincsen, de többen jelezték, hogy az általa fel újított motorkerékpár nem felel meg az elvárásoknak.

 Pl.:  N Antal: „A felújított Danuviámat az első alkalommal három óra alatt sem tudta elindítani. A kuplungja mai napig sem tökéletes stb.”

        Sz Bálint: A felújított motoron a krómozást és a fényezést leszámítva szinte mindent újra meg kellett csináltatni. A hozzá vitt plusz pótalkatrészeket többszöri próbálkozásra, nagy nehezen sikerült vissza szerezni.

 

Hát ezért nem ajánlom senkinek, hogy ide vigye a motorját fel újítani!

 

   Lap teteje