BMW/SAG R35/2
Gyártási időszak: 1945-1951
furat/löket: 72/84
Hengerűrtartalom: 340 ccm
Teljesítmény: 14 PS
Sebesség: 100 km/h
Gyártott darabszám: 26.000
EMW
R35/2
Gyártási időszak: 1952-1953
furat/löket: 72/84
Hengerűrtartalom: 340 ccm
Teljesítmény: 14 PS
Sebesség: 100 km/h
Gyártott darabszám: 8.000
EMW R35/3
Gyártási időszak: 1953-1955
furat/löket: 72/84
Hengerűrtartalom: 340 ccm
Teljesítmény: 14 PS
Sebesség: 100 km/h
Gyártott darabszám: 56.000
1942 A
motorkerékpár gyártás áthelyezése Munich-ből Eisenach-ba.
1945.07.3 Az Orosz megszállás
és kisajátítják agyárat.
1945.11.3 Először
gyártották BMW/SAG
R35-t (Teleszkóppal
elöl de csillapítás nélkül,
négysebességes kézi kapcsolású
váltóval)
1946.09.15 Megváltoztatták a
gyár nevét Eisenach-i BMW gyárat a �Szovjet nép
gyárrá� (SAG-Awtowelo)
1951 Kicserélték a BMW emblémát EMW emblémára
mivel BMW érvényesítette szabadalmi jogait.
1952 Modell
váltás EMW R35/2 (hidraulikus csillapítású teleszkóppal és lábkapcsolású
váltóval)
1952
Június AZ SAG-gyár név változtatása VEB IFA
gépjármű gyár Eisenach (EMW azaz Ersenacher Motorwerk)
1953 Modell
váltás
EMW R35/3 (már hátsó rugózással
és néhány apró változtatás a
motorblokkon)
1956 Április A
motorkerékpár gyártás befejezése.