Ez a változat valóban csak próbálgatásra volt jó.
Akkuk nincsenek lefogatva rendesen, motor és a vezérlő nincs hűtve.
Néhány perc után, vagy túlmelegszik, vagy kiesik az akku!
Ez már igen!!!
2000w-os motor! Külső BEC! Nagy ventillátor a vezérlőnek! 3700-es 4 cellás LiPo!
Jól hangzik! De!!
Motor:
Mivel nem néztem utána, nem tudtam, hogy figyelni kell a motor választásnál,
kint vagy bent forog! Igen ez a ALign RCM-BL600XL helikoptermotor, out runner :-)
Maga az áramkör jól sikerült 5,8V 5A 25V-ig jó! Csak a bekötés nem sikerült!
Még akkor nem tudtam, hogy a motorvezérlő BEC-ét is hagyni kell!
Iszonyatos mit művelt miatta!!15-20 ezres fordulatnál a másodperc tört része alatt
meg ált! Bármilyen fordulatnál (sebességnél) hirtelen gázrántásnál , megáll!
Nagy ventillátor:
12V-os ventillátor 15-16V-tal pár óránál tovább nem húzza!
3700-es 4cellás LiPo:
Az elején kevesebb árammal töltöttem mint 1C így 2000-nél nem ment bele több!
Tiszta csőd!
Ráadásul a 13-as fogaskerékkel a 1650KV-s motorral, alig megy!
Próbáltam másik ventillátorral, külső BEC nélkül:
A motor két nap után a motor elkezdett csúnyán rezonálni. Szerencsére még időben
visszatudtam vinni és levásároltam az árát.
Így lett nagy kerék az autóra:
Új motor után néztem, rendeltem egy AMMO GPMG5315 1110W 22,2V-on
Addig is nem bírtam ki beépítettem a Mamba motort, meg is lett az eredménye:
Az első full gáznál szétrobbant az egyik gumi!
A jobb áttételezés miatt ráraktam a kisseb OnRoad kerekeket:
Tehát Mamba Max vezérlő, 5700KV Mamba motor, 4 cellás LiPo,
13-as fogaskerék (Kezdetben a motorvezérlő még gyakran túlmelegedett!)
Majd 5,1V -os 5A-es külső BEC (most már jól bekötve) 5V-os
35 x 35 ventillátor. A motorvezérlő alját az egyik oldalon kivágtam, a másik oldalon
kifúrtam, így át fúj rajta a ventillátor!
így a motorvezérlő nem melegszik túl!
Iszonyatosan megy:
Sosem láttam még menni ilyen autót, így igazán meglepődtem!
Pl.: ha álló helyzetből indulva, a kelleténél nagyobb gázzal, az autó el indulás
helyett abban a pillanatban megpördül kétszer az aszfalton!
Vagy mikor elindulsz szépen kb. hússzal mész és odavágsz neki a kerék kipörög,
esz szempillantás alatt már kb.70-el száguldasz. Persze ha megtudod tartani.
Drift-el mint a fene!
De nem bírtam ki, fel raktam a nagy kerekeket:
Kicsit megfőztem a motort! Olyan szinten felmelegedett, hogy forrasztások
elengedtek a motoron a motorvezérlőn és az akkumulátor csatlakozásánál is.
Volt áram:-)
Pár hét után meglett az AMMO motor:
De még nincs megfelelő hűtés a motorra, nincs normális fogaskerekem!
Szóval egyenlőre pihen míg elkészül a hűtőegység és megérkeznek a fogaskerekek!
Más motor hűtőt és motorvezérlő tartót terveztem: