Vissza     Kezdő                      GS Racing Storm CL-1

 

                                1/8-as Nitrós BUGGY átalakítás elektromosra

                                                              Második rész

Ez a változat valóban csak próbálgatásra volt jó.

  

Akkuk nincsenek lefogatva rendesen, motor és a vezérlő nincs hűtve.

Néhány perc után, vagy túlmelegszik, vagy kiesik az akku!

 

Ez már igen!!!

2000w-os motor! Külső BEC! Nagy ventillátor a vezérlőnek! 3700-es 4 cellás LiPo!

    

Jól hangzik! De!!

Motor:

Mivel nem néztem utána, nem tudtam, hogy figyelni kell a motor választásnál,

kint vagy bent forog! Igen ez a ALign RCM-BL600XL helikoptermotor, out runner :-)

Külső BEC:

Maga az áramkör jól sikerült 5,8V 5A 25V-ig jó! Csak a bekötés nem sikerült!

Még akkor nem tudtam, hogy a motorvezérlő BEC-ét is hagyni kell!

Iszonyatos mit művelt miatta!!15-20 ezres fordulatnál a másodperc tört része alatt

meg ált! Bármilyen fordulatnál (sebességnél) hirtelen gázrántásnál , megáll!

Nagy ventillátor:

12V-os ventillátor 15-16V-tal pár óránál tovább nem húzza!

3700-es 4cellás LiPo:

Az elején kevesebb árammal töltöttem mint 1C így 2000-nél nem ment bele több!

 

Tiszta csőd!

Ráadásul a 13-as fogaskerékkel a 1650KV-s motorral, alig megy!

 

Próbáltam másik ventillátorral, külső BEC nélkül:

     

A motor két nap után a motor elkezdett csúnyán rezonálni. Szerencsére még időben

visszatudtam vinni és levásároltam az árát.

 

Így lett nagy kerék az autóra:

    

 

Új motor után néztem, rendeltem egy AMMO GPMG5315 1110W 22,2V-on

 

Addig is nem bírtam ki beépítettem a Mamba motort, meg is lett az eredménye:

    

 Az első full gáznál szétrobbant az egyik gumi!

 

 

 A jobb áttételezés miatt ráraktam a kisseb OnRoad kerekeket:

    

 Tehát Mamba Max vezérlő, 5700KV Mamba motor, 4 cellás LiPo,

13-as fogaskerék (Kezdetben  a motorvezérlő még gyakran túlmelegedett!)

 Majd  5,1V -os 5A-es külső BEC (most már jól bekötve) 5V-os

35 x 35 ventillátor. A motorvezérlő alját az egyik oldalon kivágtam, a másik oldalon

kifúrtam,  így át fúj rajta a ventillátor!

 így a motorvezérlő nem melegszik túl!

 

 Iszonyatosan megy:

    

 Sosem láttam még menni ilyen autót, így igazán meglepődtem!

 Pl.: ha álló helyzetből indulva, a kelleténél  nagyobb gázzal, az autó el indulás

helyett abban a pillanatban  megpördül kétszer az aszfalton!

 Vagy mikor elindulsz szépen kb. hússzal mész és odavágsz neki a kerék kipörög,

esz szempillantás alatt már kb.70-el száguldasz. Persze ha megtudod tartani.

 Drift-el mint a fene!

 

  De nem bírtam ki, fel raktam a nagy kerekeket:

    

Kicsit megfőztem a motort! Olyan szinten felmelegedett, hogy forrasztások

elengedtek a motoron a motorvezérlőn és az akkumulátor csatlakozásánál is.

Volt áram:-)

 

Pár hét után meglett az AMMO motor:

 

 De még nincs megfelelő hűtés a motorra, nincs normális fogaskerekem!

Szóval egyenlőre  pihen míg elkészül a hűtőegység és megérkeznek a fogaskerekek!

 

 Más motor hűtőt és motorvezérlő tartót terveztem: